Friday, April 14, 2006

「張開眼睛愛劉德華」選舉

劉德華昨日到電台接受訪問,主持為華仔舉辦一個「張開眼睛愛劉德華」選舉,得出結果最多人喜愛華仔的性格、身材、靚仔、內涵和雙眼,可是華仔卻自嘲:「以前被人叫靚仔,現在被稱為靚佬。以前好多人讚我身材好,但塊面就過瘦,所以我為塊面增肥,但身材再無6嚿腹肌。」華仔笑言正尋找良方,希望做到面部肥,又可保持至6嚿腹肌。 華仔續說:「我唔多覺人話我靚仔,反而《金像獎》之後多人話我演技好,輸之後特別多人讚我!」

華仔近期未接新戲,有指他會接拍爾冬陞執導的《毒網》,華仔說﹕「正在斟洽階段,毒販、毒販駁腳、隱君子、警察和警察卧底角色任我選擇﹔我不介意演什麼角色,也不怕飾演毒販會影響形象,因為只是拍戲,就如石堅拍戲做『奸人堅』,但人人都知他好人啦﹗」問及會否介意飾演癮君子?他說:「點解唔做呀?但到時咪要再瘦先似?」

No comments: